Regulamin sklepu www.boscabeauty.pl
§1 Postanowienia ogólne i definicje
- Niniejszy Regulamin określa zasady i warunki świadczenia usług drogą elektroniczną, w tym korzystania ze Sklepu oraz prawa, obowiązki i warunki odpowiedzialności Sprzedawcy i Klienta. Regulamin zawiera także informacje, do których przekazania Konsumentowi i Przedsiębiorcy uprzywilejowanemu zobowiązany jest Sprzedawca zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta.
- Podstawowe definicje, użyte w niniejszym Regulaminie oznaczają:
- Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, która zawiera ze Sprzedawcą Umowę sprzedaży.
- Konsument – osoba fizyczna dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Przedsiębiorca uprzywilejowany – osoba fizyczna zawierająca Umowę sprzedaży na odległość bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
- Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.
- Regulamin – niniejszy Regulamin, określający zasady zawierania umów sprzedaży za pośrednictwem Sklepu Internetowego, zasady wykonywania tych umów, prawa i obowiązki stron Umowy sprzedaży oraz zasady postępowania reklamacyjnego – Regulamin jest odpowiednio regulaminem, o którym mowa w art. 8 Ustawy z dnia z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną
- Sprzedawca/Usługodawca – Katarzyna Poznańska, Ul Słowiańska 99b, 32-085 Modlniczka, NIP: 5492284878.
- Sklep Internetowy – serwis internetowy prowadzony przez Sprzedawcę, dostępny pod adresem elektronicznym: www.boscabeauty.pl za pośrednictwem którego Klient może uzyskać informacje o Produkcie i jego dostępności oraz kupić Produkt lub zlecić świadczenie usług.
- Adres siedziby – Ul Słowiańska 99b, 32-085 Modlniczka
- Adres elektroniczny – adres poczty e-mail Sprzedawcy lub Klienta.
- Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu, zawierana za pośrednictwem Sklepu Internetowego pomiędzy Klientem a Sprzedawcą. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się również odpowiednio umowę o dostarczanie Produktu Cyfrowego.
- Usługa Elektroniczna – usługa w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną, świadczona drogą elektroniczną przez Sprzedawcę na rzecz Klienta za pośrednictwem Serwisu.
- Produkt – dostępna w Sklepie Internetowym rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą (napoje: woda, soki).
- Polityka prywatności Sklepu Internetowego – dokument określający szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych oraz stosowania plików cookies i jest dostępna na stronie pod adresem: https://boscabeauty.pl/privacy-policy/
- Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do elektronicznego koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
- Formularz zwrotu – udostępniana przez Sprzedawcę dla Kupującego procedura realizacji zwrotu, za pośrednictwem formularza stanowiącego załącznik nr 1 do Regulaminu.
- Formularz reklamacji – udostępniana przez Sprzedawcę dla Kupującego procedura składania reklamacji, np. za pośrednictwem formularza stanowiącego załącznik nr 2 do Regulaminu.
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.
- Konto Klienta – zbiór danych przechowywanych w Sklepie Internetowym oraz w systemie teleinformatycznym Sprzedawcy dotyczący danego Klienta oraz składanych przez niego zamówień i zawieranych Umów sprzedaży, z wykorzystaniem którego Klient może składać zamówienia, a także w odpowiednim czasie – anulować lub edytować oraz zawierać Umowy Sprzedaży – oznaczony indywidualnym adresem poczty elektronicznej (adresem e-mail) i hasłem podanym przez Klienta.
- Dzień roboczy – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
- Siła wyższa – stanowi zdarzenie nagłe, nieprzewidywalne i niezależne od woli stron uniemożliwiające wykonanie umowy w całości lub w części w ogóle lub przez pewien okres, któremu przy zachowaniu należytej staranności nie można było zapobiec ani przeciwdziałać (np. (np. wojna, strajki, zwolnienia, niedobory surowców lub dostaw energii, zakłócenia w funkcjonowaniu fabryk, blokady dróg, nadzwyczajne zjawiska przyrody, epidemie, stany nadzwyczajne).
- Kodeks Cywilny – Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. 1964 nr 16, poz. 93 ze zm.).
- RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
- Ustawa o prawach konsumenta – Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm.).
- Sprzedawca oferuje następujące rodzaje Usług:
- Sklep Internetowy,
- Newsletter,
- Utworzenie i prowadzenia konta.
- Sprzedawca świadczy Usługi zgodnie z niniejszym Regulaminem.
- Warunkiem technicznym korzystania ze Sklepu jest posiadanie przez Klienta komputera lub innego urządzenia umożliwiającego przeglądanie sieci Internet, odpowiedniego oprogramowania (w tym następującej przeglądarki internetowej: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Microsoft Edge, Opera ) dostępu do Internetu oraz aktualnego i czynnego konta poczty elektronicznej.
- Korzystanie ze Sklepu może się wiązać z zagrożeniami typowymi dla korzystania z Internetu, typu spam, wirusy, ataki hakerskie. Sprzedawca podejmuje działania celem przeciwdziałania tym zagrożeniom. Sprzedawca wskazuje, iż publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną wiązać może się z zagrożeniem pozyskania lub modyfikowania danych Klientów przez osoby nieuprawnione, dlatego Klienci powinni stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują wskazane wyżej zagrożenia, w tym programy antywirusowe i chroniące tożsamość korzystających z sieci Internet.
- Zamieszczone na stronach Sklepu Internetowego treści, w tym opisy Produktów i ceny stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
- Sprzedawca udostępnia niniejszy Regulamin wraz z Załącznikami za pośrednictwem odsyłacza zamieszonego na stronie głównej przed zawarciem Umowy, w jej trakcie oraz po zakończeniu. Kupujący może go pobrać i sporządzić jego wydruk.
- W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów i danych w związku ze świadczonymi usługami, Sklep Internetowy podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieupoważnione danych osobowych przesyłanych w Internecie.
§2 Konto Klienta
- Rejestracja Konta Klienta w Sklepie internetowym jest bezpłatna.
- W celu założenia Konta Klienta konieczne jest:
- wypełnienie formularza rejestracji dostępnego pod adresem: https://boscabeauty.pl/myaccount/
- wskazanie swojego Adresu elektronicznego,
- wprowadzenie silnego hasła dostępu,
- oświadczenie o zapoznaniu się z postanowieniami Regulaminu, przez co rozumie się wyrażenie zgody na jego stosowanie.
- Po spełnieniu warunków, o których mowa w ust. 2, Klient otrzymuje na Adres elektroniczny wskazany w trakcie rejestracji, wiadomość z potwierdzeniem rejestracji Konta. W celu dokończenia rejestracji, konieczne jest jej potwierdzenie, zgodnie z instrukcją zawartą w e-mailu
- Konto Klienta dostępne jest 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu i umożliwia Klientowi wprowadzenie, modyfikację danych, dokonywanie lub sprawdzanie Zamówień oraz przeglądanie historii Zamówień.
- Z chwilą potwierdzenia Konta Klienta, w trybie określonym w ust. 3, pomiędzy Klientem a Sprzedawcą dochodzi do zawarcia umowy o świadczenie usługi dostępu do Konta, na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie
- Logowanie do Konta Klienta następuje przy użyciu loginu/nazwy Klienta oraz hasła dostępu.
- Rejestracja odbywa się jednorazowo. Login i hasło mają charakter poufny i Klient ponosi odpowiedzialność za szkody spowodowane ich ujawnieniem przez Klienta osobom trzecim.
- W przypadku utraty hasła dostępu Klient ma możliwość odzyskania hasła, za pomocą swojego Adresu elektronicznego podanego w formularzu rejestracyjnym.
- Przesyłanie do Serwisu jakichkolwiek treści niezgodnych z prawem jest zabronione.
- Jakakolwiek ingerencja w Serwis, a w szczególności w jego funkcjonalności lub strukturę, jest zabroniona. Sprzedawca zastrzega sobie prawo dochodzenia naprawienia ewentualnych szkód powstałych w wyniku działania Klienta.
§3 Zamówienia
- Złożenia zamówienia w Sklepie internetowym można dokonać za pośrednictwem Konta Klienta lub wybrać opcję zakupu bez rejestracji.
- Zakup Produktu dokonywany jest poprzez wypełnienie elektronicznego Formularza zamówienia, dostępnego na stronie www.boscabeauty.pl przy finalizacji zamówienia. Wybór Produktu następuje poprzez przeglądanie wszystkich Produktów umieszczonych w Sklepie internetowym, a następnie dodanie Produktu do koszyka
- W elektronicznym Formularzu zamówienia Klient określa ilość zamawianego Produktu oraz podaje dane, niezbędne do przygotowania i wysyłki Produktu, tj.:
- Imię,
- Nazwisko,
- Adres e-mail,
- Adres wysyłki i/lub adres do faktury
- Adres elektroniczny,
- Numer telefonu,
- Nazwa firmy, adres firmy oraz NIP – w przypadku zamówień składanych przez Przedsiębiorców.
- Na etapie finalizacji zamówienia, Klient określa także sposób dokonania płatności oraz sposób dostawy zamówionego Produktu.
- Po wprowadzeniu przez Klienta wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego zamówienia, które zawiera informacje dotyczące: danych identyfikujących Sprzedawcę, przedmiotu zamówienia, jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych Produktów oraz innych jeżeli występują, wybranej metody płatności, wybranego sposobu dostawy, czasu i kosztów dostawy.
- W celu złożenia Zamówienia konieczne jest podanie w elektronicznym Formularzu zamówienia danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe, dokonanie akceptacji treści Regulaminu i wysłanie zamówienia poprzez naciśnięcie przycisku „Kupuję i płacę”.
- Koszt dostarczenia przesyłki jest zgodny z cennikiem usług operatorów pocztowych i operatorów usług kurierskich i koszt ten jest podawany Klientowi do wiadomości w momencie składania zamówienia i wyboru sposobu dostawy.
- Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje e-mailem potwierdzenie przyjęcia zamówienia. W potwierdzeniu umieszczany jest wykaz produktów zamówionych przez Klienta, ich ceny jednostkowe, cena łączna, koszt i czas dostawy. Z chwilą otrzymania przez Klienta potwierdzenia przyjęcia zamówienia pomiędzy Sprzedawcą a Klientem dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży
- Zamówienie złożone przez Klienta zostanie zrealizowane pod warunkiem, że Produkt jest dostępny w magazynie. W przypadku niedostępności Produktu, Sprzedawca zamieszcza o tym stosowną informację na stronie internetowej Sklepu przy opisie danego Produktu, przy czym brak takiej informacji na stronie internetowej Sklepu nie oznacza, że dany Produkt jest dostępny. W przypadku niedostępności Produktu, przy opisie którego nie było stosownej informacji, Klient zostanie powiadomiony e-mailem o braku możliwości zrealizowania Zamówienia.
- Zamówienia mogą być składane 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. Zamówienia złożone w soboty, dni wolne od pracy i święta będą realizowane w ciągu trzech pierwszych dni roboczych następujących po dniu, w którym zamówienie zostało złożone.
- Czas realizacji zamówienia (do dnia wysyłki Produktu) wynosi trzech dni robocze.
- Czas realizacji dostawy wynosi 1 do 5 dni roboczych.
- Dostawy towaru realizowane są jedynie na terenie Polski.
- W przypadku niemożności zrealizowania zamówienia, w wyniku siły wyższej lub innych przyczyn, Sprzedawca zobowiązuje się bezzwłocznie poinformować o tym Klienta za pośrednictwem Adresu elektronicznego Klienta. W takim przypadku Klient może zrezygnować z realizacji umowy, a Sprzedawca dokona zwrotu należności uiszczonych przez Konsumenta. W pozostałych przypadkach realizacja umowy ulega przesunięciu o czas trwania przeszkody.
- Sklep zastrzega sobie prawo do wydłużenia czasu realizacji zamówienia. W przypadku wydłużenia realizacji zamówienia Klient zostanie o tym poinformowany pocztą elektroniczną.
- W przypadku żądania wystawienia faktury, Klient podaje niezbędne dane, przy czym podania numeru NIP do faktury należy dokonać nie później niż podczas składania zamówienia.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za błędnie podane przez Klienta dane osobowe, w tym NIP, niezbędny do wystawienia Faktury VAT.
§4 Produkty i cena
- Ilość produktów oferowanych w ramach sklepu jest zmienna i podlega stałej
aktualizacji. Sprzedawca zastrzega możliwość czasowej niedostępności Produktu
w żądanych przez Klienta: kolorystyce, rozmiarze, ilości itp. Informacja o czasowej
niedostępności Produktu udostępniona będzie na stronie Sklepu internetowego. - Dołożono wszelkich starań, aby opisy dostępnych w Sklepie produktów były
prawdziwe i aktualne. Sklep nie odpowiada jednak za błędne podanie ich parametrów
lub właściwości przez producenta. - Produkty przedstawione na zdjęciach umieszczonych w Sklepie mogą nieznacznie
odbiegać swoim wyglądem od oryginału. - Informacje o produktach podane na stronach internetowych Sklepu, w szczególności
ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do
zawarcia umowy zgodnie z art. 71 Kodeksu cywilnego. - Ceny wskazane w Sklepie zawierają podatek VAT i wyrażone są w walucie polskiej
(PLN). Cena nie zawiera kosztów dostawy. - Ceną wiążącą dla Klienta jest cena podana w Sklepie w chwili składania zamówienia
przez Klienta. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do modyfikacji cen Produktu, jak
również do przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych oraz wyprzedaży.
Uprawnienie, o którym mowa nie ma wpływu na zamówienie złożone po dacie wejścia
w życie zmiany ceny, akcji promocyjnej lub wyprzedaży.
§5 Płatności
- Klient powinien dokonać płatności za zamówiony Produkt w ciągu 24 godzin od momentu, w którym otrzymał e-mail z potwierdzeniem przyjęcia przez Sprzedawcę zamówienia.
- Brak płatności w terminie wskazanym w ust. 1 spowoduje anulowanie zamówienia i będzie rozumiane jako odstąpienie Klienta od umowy. O anulowaniu zamówienia Sprzedawca poinformuje Klienta za pośrednictwem Adresu elektronicznego.
- Ust. 1 i 2 niniejszego paragrafu nie mają zastosowania w przypadku dokonania płatności za pobraniem – to jest przy odbiorze Produktu.
- Klient może dokonać płatności za pośrednictwem:
- przelewu tradycyjnego – zapłata przed wysyłką Produktu (przedpłata). Po złożeniu Zamówienia Klient powinien przelać należność na rachunek bankowy Sklepu Internetowego. Realizacja Zamówienia następuje po zaksięgowaniu wpłaty Klienta na rachunku bankowym Sklepu Internetowego,
- elektronicznych systemów płatności: Przelewy24, PayU.pl,… – zapłata przed wysyłką Produktu (przedpłata),
- karty płatniczej poprzez BlueMedia S.A. Typy obsługiwanych kart płatniczych:Visa, Visa Electron, Maestro, MasterCard, MasterCard Electronic.
- szybkie przelewy (ePrzelewy): Płacę z inteligo (inteligo), mTransfer (mBank), Płacę z Orange (mBank), Przelew24 (Bank Zachodni WBK), Przelew z BPH (Bank BPH), Płacę z iPKO (PKO BP), Pekao24Przelew (Bank Pekao), Płacę z PeoPay (Bank Pekao), Płacę z Citi Handlowy (CitiBank Handlowy), PayWay Toyota Bank (Toyota Bank), Płać z BOŚ (Bank Ochrony Środowiska), Płacę z Alior Bankiem (Alior Bank), T-Mobile Usługi Bankowe (Alior Bank), Millennium – Płatności Internetowe (Bank Millennium), Płać z ING (ING Bank Śląski), Credit Agricole Bank Polska S.A., Eurobank płatność online (Euro Bank S.A.), db Transfer (Deutsche Bank Polska S.A.), iKO (PKO BP), Płać z Plus-Bank (Plus Bank S.A), Przelew Volkswagen Bank direct (Volkswagen Bank Polska S.A), Płacę z Idea Bank (Idea Bank S.A), e-transfer Pocztowy24 (Bank Pocztowy S.A), BLIK (Polski Standard Płatności sp. z o.o.),
- W przypadku płatności realizowanej przelewem tradycyjnym, na poleceniu przelewu należy umieścić w tytule przelewu: imię i nazwisko Klienta oraz numer zamówienia. Należność należy wpłacić na rachunek bankowy Sprzedawcy
- Za realizację płatności uznaje się zaksięgowanie środków na koncie Sprzedawcy.
- Sprzedawca lub operator systemu płatności elektronicznych poinformuje Klienta o zaksięgowaniu środków na koncie.
§6 Zasady realizacji zamówień
- Termin realizacji zamówienia przez Sprzedawcę wynosi trzy dni roboczych, nie dłużej
jednak niż pięć dni od zaksięgowania środków na koncie Sprzedawcy. - Sprzedawca informuje Klienta o przygotowaniu przesyłki i jej przekazaniu do firmy
kurierskiej lub operatora pocztowego, poprzez wysłanie wiadomości na Adres
elektroniczny Klienta, wskazany podczas realizacji zamówienia. - Przekazanie Produktu Klientowi następuje:
- W siedzibie Sprzedawcy, po przedstawieniu przez Klienta numeru zamówienia.
- Wraz z Produktem Sprzedawca przekaże Klientowi wszelkie dostępne mu dokumenty
z nim związane, takie jak np. gwarancja producenta, instrukcja obsługi, a także oryginał
dowodu zakupu (fakturę VAT). - W przypadku niemożności realizacji zamówienia przez Sprzedawcę poinformuje on
o tym Klienta. Sprzedawca zwróci Klientowi niezwłocznie otrzymane od niego środki
pieniężne, nie później niż w ciągu 14 dni roboczych.
§7 Odstąpienie od umowy, zwrot Towaru
- Klient ma prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny, w terminie do 14 dni od dnia otrzymania Produktu, na zasadach określonych w Ustawie o prawach konsumenta.
- Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy sprzedaży wystarczy, aby Klient wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Klientowi prawa odstąpienia przed upływem 14-dniowego terminu, o którym mowa w ust. 1.
- W celu skorzystania z prawa odstąpienia od Umowy sprzedaży, Klient składa jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, z wykorzystaniem formularza zwrotu, stanowiącego załącznik nr 1 do Regulaminu.
- Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży wymaga formy pisemnej i powinno być przesłane:
- Elektronicznie na adres e-mail Sprzedawcy: zamowienia@tanszawoda.pl lub
- Pocztą tradycyjną, na Adres siedziby Sprzedawcy.
- Produkt należy odesłać na Adres siedziby Sprzedawcy niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 7 dni od dnia, w którym Klient poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Klient odeśle rzecz przed upływem terminu 7 dni.
- Koszty odesłania Produktu, w związku z odstąpienie od umowy, ponosi Klient.
- W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, Sprzedawca zwraca Klientowi otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia towaru do Klienta. Zwrot poniesionych przez Klienta kosztów przesyłki nastąpi do kwoty najtańszej oferowanej przez Sprzedawcę formy dostawy, chociażby Klient wybrał wcześniej inną, droższą.
- Zwrot płatności, o których mowa w ust. 7 nastąpi nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca otrzymał od Klienta zwracany Produkt.
- Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności, o których mowa w ust. 7, do chwili dokonania przez Klienta zwrotu produktów, których dotyczy odstąpienie od umowy lub dostarczenia przez Klienta potwierdzenia, że produkty te odesłał.
- Zwrot należności zostanie dokonany na numer konta bankowego Klienta lub bezpośrednio na kartę płatniczą Klienta.
- Klient odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
- Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi, jeżeli zawarł on umowę w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej (jako Przedsiębiorca).
- Postanowienia zawarte w niniejszym paragrafie, dotyczące odstąpienia od umowy, stosuje się także do Przedsiębiorcy uprzywilejowanego.
§8 Reklamacje
- Obowiązkiem Sprzedawcy jest dostarczenie Klientowi zamówionego Produktu
zgodnie z umową. - Każdy Produkt kupiony w Sklepie internetowym www.tanszawoda.pl podlega
reklamacji, w przypadku gdy Klient stwierdzi, że jest on niezgodny z umową,
jeżeli ta niezgodność ujawni się w ciągu dwóch lat od wydania Produktu
Klientowi. - Klient może żądać naprawy reklamowanego Produktu bądź jego wymiany na
nowy. W przypadku, gdy naprawa oraz wymiana Produktu okażą się
nieskuteczne, Klient ma prawo do odstąpienia od umowy lub żądania obniżenia
ceny reklamowanego Produktu. - Reklamacje można złożyć zarówno na Adres elektroniczny Sprzedawcy jak i na Adres
siedziby Sprzedawcy - Podczas składania reklamacji, należy wskazać jej przyczyny oraz informacje niezbędne
do zidentyfikowania zamówienia. W tym celu zaleca się skorzystanie z Formularza
reklamacji, stanowiącego załącznik nr 2 do Regulaminu. - Reklamowany Produkt należy odesłać na Adres siedziby Sprzedawcy.
Sprzedawca zwróci koszty przesyłki reklamowanego Produktu, w przypadku
uwzględnienia reklamacji i po uprzednim przesłaniu przez Klienta kopii/skanu
dowodu zapłaty za przesyłkę. - Rozpatrzenie reklamacji następuje niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 10
dni roboczych. Po rozpatrzeniu reklamacji odpowiedź zostanie przesłana na Adres
elektroniczny Klienta. - W przypadku nieuwzględnienia reklamacji, Klient otrzyma informację o
przyczynach nieuznania reklamacji na adres e-mail widniejący w zamówieniu, a
towar zostanie odesłany na adres, z którego została wysłana reklamacja. - Postanowienia zawarte w niniejszym paragrafie, dotyczące odstąpienia od
umowy, stosuje się także do Przedsiębiorcy uprzywilejowanego. - Reklamacja nie przysługuje Klientowi, jeżeli zawarł on umowę w ramach
prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej (jako Przedsiębiorca) i może
on dochodzić roszczeń na zasadach wynikających z Kodeksu Cywilnego.
§9 Ochrona danych osobowych i newsletter
- Administratorem danych osobowych, przetwarzanych w związku z realizacją usług
Sklepu internetowego jest Katarzyna Poznańska, Ul Słowiańska 99b, 32-085 Modlniczka, NIP: 5492284878. - Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych klientów
znajdują się w https://boscabeauty.pl/privacy-policy/ - Sprzedawca prowadzi usługę biuletynu Newsletter, która ma na celu dostarczenie
Klientowi informacji i produktach, promocjach. - Korzystanie z usługi Newsletter jest dobrowolne i bezpłatne. Klient wyraża zgodę na
otrzymywanie zamówionych informacji w formie Newsletteru, poprzez zaznaczenie
stosownego pola. - Klient może w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania wiadomości Newsletter,
poprzez przesłanie do Sprzedawcy żądania, na Adres elektroniczny lub Adres siedziby,
a także poprzez zaznaczenie stosowne pola pod otrzymaną wiadomością Newsletter.
§10 Postanowienia końcowe
- W sprawach nieunormowanych niniejszym Regulaminem, w stosunkach prawnych z
Klientem, zastosowanie mają odpowiednie przepisy powszechnie obowiązującego
prawa. - Wszelkie odstępstwa od Regulaminu wymagają formy pisemnej pod rygorem
nieważności. - Sądem właściwym do rozstrzygnięcia sporu między Sprzedawcą i Klientem będzie
sąd właściwy według siedziby Sprzedawcy.
Formularz zwrotu produktu znajduje się na samym dole załączonego pliku: