Sklep

Regulamin sklepu www.boscabeauty.pl

§1 Postanowienia ogólne i definicje

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady i warunki świadczenia usług drogą elektroniczną, w tym korzystania ze Sklepu oraz prawa, obowiązki i warunki odpowiedzialności Sprzedawcy i Klienta. Regulamin zawiera także informacje, do których przekazania Konsumentowi i Przedsiębiorcy uprzywilejowanemu zobowiązany jest Sprzedawca zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta.
  2. Podstawowe definicje, użyte w niniejszym Regulaminie oznaczają:
    1. Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, która zawiera ze Sprzedawcą Umowę sprzedaży.
    2. Konsument – osoba fizyczna dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
    3. Przedsiębiorca uprzywilejowany – osoba fizyczna zawierająca Umowę sprzedaży na odległość bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
    4. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.
    5. Regulamin – niniejszy Regulamin, określający zasady zawierania umów sprzedaży za pośrednictwem Sklepu Internetowego, zasady wykonywania tych umów, prawa i obowiązki stron Umowy sprzedaży oraz zasady postępowania reklamacyjnego – Regulamin jest odpowiednio regulaminem, o którym mowa w art. 8 Ustawy z dnia z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną
    6. Sprzedawca/Usługodawca – Katarzyna Poznańska, Ul Słowiańska 99b, 32-085 Modlniczka, NIP:  5492284878.
    7. Sklep Internetowy – serwis internetowy prowadzony przez Sprzedawcę, dostępny pod adresem elektronicznym: www.boscabeauty.pl za pośrednictwem którego Klient może uzyskać informacje o Produkcie i jego dostępności oraz kupić Produkt lub zlecić świadczenie usług.
    8. Adres siedziby – Ul Słowiańska 99b, 32-085 Modlniczka
    9. Adres elektroniczny – adres poczty e-mail Sprzedawcy lub Klienta.
    10. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu, zawierana za pośrednictwem Sklepu Internetowego pomiędzy Klientem a Sprzedawcą. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się również odpowiednio umowę o dostarczanie Produktu Cyfrowego.
    11. Usługa Elektroniczna – usługa w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną, świadczona drogą elektroniczną przez Sprzedawcę na rzecz Klienta za pośrednictwem Serwisu.
    12. Produkt – dostępna w Sklepie Internetowym rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą (napoje: woda, soki).
    13. Polityka prywatności Sklepu Internetowego – dokument określający szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych oraz stosowania plików cookies i jest dostępna na stronie pod adresem: https://boscabeauty.pl/privacy-policy/
    14. Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do elektronicznego koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
    15. Formularz zwrotu – udostępniana przez Sprzedawcę dla Kupującego procedura realizacji zwrotu, za pośrednictwem formularza stanowiącego załącznik nr 1 do Regulaminu.
    16. Formularz reklamacji – udostępniana przez Sprzedawcę dla Kupującego procedura składania reklamacji, np. za pośrednictwem formularza stanowiącego załącznik nr 2 do Regulaminu.
    17. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.
    18. Konto Klienta – zbiór danych przechowywanych w Sklepie Internetowym oraz w systemie teleinformatycznym Sprzedawcy dotyczący danego Klienta oraz składanych przez niego zamówień i zawieranych Umów sprzedaży, z wykorzystaniem którego Klient może składać zamówienia, a także w odpowiednim czasie – anulować lub edytować oraz zawierać Umowy Sprzedaży – oznaczony indywidualnym adresem poczty elektronicznej (adresem e-mail) i hasłem podanym przez Klienta.
    19. Dzień roboczy – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
    20. Siła wyższa – stanowi zdarzenie nagłe, nieprzewidywalne i niezależne od woli stron uniemożliwiające wykonanie umowy w całości lub w części w ogóle lub przez pewien okres, któremu przy zachowaniu należytej staranności nie można było zapobiec ani przeciwdziałać (np. (np. wojna, strajki, zwolnienia, niedobory surowców lub dostaw energii, zakłócenia w funkcjonowaniu fabryk, blokady dróg, nadzwyczajne zjawiska przyrody, epidemie, stany nadzwyczajne).
    21. Kodeks Cywilny – Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. 1964 nr 16, poz. 93 ze zm.).
    22. RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
    23. Ustawa o prawach konsumenta – Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm.).
  3. Sprzedawca oferuje następujące rodzaje Usług:
    1. Sklep Internetowy,
    2. Newsletter,
    3. Utworzenie i prowadzenia konta.
  4. Sprzedawca świadczy Usługi zgodnie z niniejszym Regulaminem.
  5. Warunkiem technicznym korzystania ze Sklepu jest posiadanie przez Klienta komputera lub innego urządzenia umożliwiającego przeglądanie sieci Internet, odpowiedniego oprogramowania (w tym następującej przeglądarki internetowej: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Microsoft Edge, Opera ) dostępu do Internetu oraz aktualnego i czynnego konta poczty elektronicznej.
  6. Korzystanie ze Sklepu może się wiązać z zagrożeniami typowymi dla korzystania z Internetu, typu spam, wirusy, ataki hakerskie. Sprzedawca podejmuje działania celem przeciwdziałania tym zagrożeniom. Sprzedawca wskazuje, iż publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną wiązać może się z zagrożeniem pozyskania lub modyfikowania danych Klientów przez osoby nieuprawnione, dlatego Klienci powinni stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują wskazane wyżej zagrożenia, w tym programy antywirusowe i chroniące tożsamość korzystających z sieci Internet.
  7. Zamieszczone na stronach Sklepu Internetowego treści, w tym opisy Produktów i ceny stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
  8. Sprzedawca udostępnia niniejszy Regulamin wraz z Załącznikami za pośrednictwem odsyłacza zamieszonego na stronie głównej przed zawarciem Umowy, w jej trakcie oraz po zakończeniu. Kupujący może go pobrać i sporządzić jego wydruk.
  9. W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów i danych w związku ze świadczonymi usługami, Sklep Internetowy podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieupoważnione danych osobowych przesyłanych w Internecie.

§2 Konto Klienta

  1. Rejestracja Konta Klienta w Sklepie internetowym jest bezpłatna.
  2. W celu założenia Konta Klienta konieczne jest:
    1. wypełnienie formularza rejestracji dostępnego pod adresem: https://boscabeauty.pl/myaccount/
    2. wskazanie swojego Adresu elektronicznego,
    3. wprowadzenie silnego hasła dostępu,
    4. oświadczenie o zapoznaniu się z postanowieniami Regulaminu, przez co rozumie się wyrażenie zgody na jego stosowanie.
  3. Po spełnieniu warunków, o których mowa w ust. 2, Klient otrzymuje na Adres elektroniczny wskazany w trakcie rejestracji, wiadomość z potwierdzeniem rejestracji Konta. W celu dokończenia rejestracji, konieczne jest jej potwierdzenie, zgodnie z instrukcją zawartą w e-mailu
  4. Konto Klienta dostępne jest 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu i umożliwia Klientowi wprowadzenie, modyfikację danych, dokonywanie lub sprawdzanie Zamówień oraz przeglądanie historii Zamówień.
  5. Z chwilą potwierdzenia Konta Klienta, w trybie określonym w ust. 3, pomiędzy Klientem a Sprzedawcą dochodzi do zawarcia umowy o świadczenie usługi dostępu do Konta, na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie
  6. Logowanie do Konta Klienta następuje przy użyciu loginu/nazwy Klienta oraz hasła dostępu.
  7. Rejestracja odbywa się jednorazowo. Login i hasło mają charakter poufny i Klient ponosi odpowiedzialność za szkody spowodowane ich ujawnieniem przez Klienta osobom trzecim.
  8. W przypadku utraty hasła dostępu Klient ma możliwość odzyskania hasła, za pomocą swojego Adresu elektronicznego podanego w formularzu rejestracyjnym.
  9. Przesyłanie do Serwisu jakichkolwiek treści niezgodnych z prawem jest zabronione.
  10. Jakakolwiek ingerencja w Serwis, a w szczególności w jego funkcjonalności lub strukturę, jest zabroniona. Sprzedawca zastrzega sobie prawo dochodzenia naprawienia ewentualnych szkód powstałych w wyniku działania Klienta.

§3 Zamówienia

  1. Złożenia zamówienia w Sklepie internetowym można dokonać za pośrednictwem Konta Klienta lub wybrać opcję zakupu bez rejestracji.
  2. Zakup Produktu dokonywany jest poprzez wypełnienie elektronicznego Formularza zamówienia, dostępnego na stronie www.boscabeauty.pl przy finalizacji zamówienia. Wybór Produktu następuje poprzez przeglądanie wszystkich Produktów umieszczonych w Sklepie internetowym, a następnie dodanie Produktu do koszyka
  3. W elektronicznym Formularzu zamówienia Klient określa ilość zamawianego Produktu oraz podaje dane, niezbędne do przygotowania i wysyłki Produktu, tj.:
    1. Imię,
    2. Nazwisko,
    3. Adres e-mail,
    4. Adres wysyłki i/lub adres do faktury
    5. Adres elektroniczny,
    6. Numer telefonu,
    7. Nazwa firmy, adres firmy oraz NIP – w przypadku zamówień składanych przez Przedsiębiorców.
  4. Na etapie finalizacji zamówienia, Klient określa także sposób dokonania płatności oraz sposób dostawy zamówionego Produktu.
  5. Po wprowadzeniu przez Klienta wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego zamówienia, które zawiera informacje dotyczące: danych identyfikujących Sprzedawcę, przedmiotu zamówienia, jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych Produktów oraz innych jeżeli występują, wybranej metody płatności, wybranego sposobu dostawy, czasu i kosztów dostawy.
  6. W celu złożenia Zamówienia konieczne jest podanie w elektronicznym Formularzu zamówienia danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe, dokonanie akceptacji treści Regulaminu i wysłanie zamówienia poprzez naciśnięcie przycisku „Kupuję i płacę”.
  7. Koszt dostarczenia przesyłki jest zgodny z cennikiem usług operatorów pocztowych i operatorów usług kurierskich i koszt ten jest podawany Klientowi do wiadomości w momencie składania zamówienia i wyboru sposobu dostawy.
  8. Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje e-mailem potwierdzenie przyjęcia zamówienia. W potwierdzeniu umieszczany jest wykaz produktów zamówionych przez Klienta, ich ceny jednostkowe, cena łączna, koszt i czas dostawy. Z chwilą otrzymania przez Klienta potwierdzenia przyjęcia zamówienia pomiędzy Sprzedawcą a Klientem dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży
  9. Zamówienie złożone przez Klienta zostanie zrealizowane pod warunkiem, że Produkt jest dostępny w magazynie. W przypadku niedostępności Produktu, Sprzedawca zamieszcza o tym stosowną informację na stronie internetowej Sklepu przy opisie danego Produktu, przy czym brak takiej informacji na stronie internetowej Sklepu nie oznacza, że dany Produkt jest dostępny. W przypadku niedostępności Produktu, przy opisie którego nie było stosownej informacji, Klient zostanie powiadomiony e-mailem o braku możliwości zrealizowania Zamówienia.
  10. Zamówienia mogą być składane 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. Zamówienia złożone w soboty, dni wolne od pracy i święta będą realizowane w ciągu trzech pierwszych dni roboczych następujących po dniu, w którym zamówienie zostało złożone.
  11. Czas realizacji zamówienia (do dnia wysyłki Produktu) wynosi trzech dni robocze.
  12. Czas realizacji dostawy wynosi 1 do 5 dni roboczych.
  13. Dostawy towaru realizowane są jedynie na terenie Polski.
  14. W przypadku niemożności zrealizowania zamówienia, w wyniku siły wyższej lub innych przyczyn, Sprzedawca zobowiązuje się bezzwłocznie poinformować o tym Klienta za pośrednictwem Adresu elektronicznego Klienta. W takim przypadku Klient może zrezygnować z realizacji umowy, a Sprzedawca dokona zwrotu należności uiszczonych przez Konsumenta. W pozostałych przypadkach realizacja umowy ulega przesunięciu o czas trwania przeszkody.
  15. Sklep zastrzega sobie prawo do wydłużenia czasu realizacji zamówienia. W przypadku wydłużenia realizacji zamówienia Klient zostanie o tym poinformowany pocztą elektroniczną.
  16. W przypadku żądania wystawienia faktury, Klient podaje niezbędne dane, przy czym podania numeru NIP do faktury należy dokonać nie później niż podczas składania zamówienia.
  17. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za błędnie podane przez Klienta dane osobowe, w tym NIP, niezbędny do wystawienia Faktury VAT.

§4 Produkty i cena

  1. Ilość produktów oferowanych w ramach sklepu jest zmienna i podlega stałej
    aktualizacji. Sprzedawca zastrzega możliwość czasowej niedostępności Produktu
    w żądanych przez Klienta: kolorystyce, rozmiarze, ilości itp. Informacja o czasowej
    niedostępności Produktu udostępniona będzie na stronie Sklepu internetowego.
  2. Dołożono wszelkich starań, aby opisy dostępnych w Sklepie produktów były
    prawdziwe i aktualne. Sklep nie odpowiada jednak za błędne podanie ich parametrów
    lub właściwości przez producenta.
  3. Produkty przedstawione na zdjęciach umieszczonych w Sklepie mogą nieznacznie
    odbiegać swoim wyglądem od oryginału.
  4. Informacje o produktach podane na stronach internetowych Sklepu, w szczególności
    ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do
    zawarcia umowy zgodnie z art. 71 Kodeksu cywilnego.
  5. Ceny wskazane w Sklepie zawierają podatek VAT i wyrażone są w walucie polskiej
    (PLN). Cena nie zawiera kosztów dostawy.
  6. Ceną wiążącą dla Klienta jest cena podana w Sklepie w chwili składania zamówienia
    przez Klienta. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do modyfikacji cen Produktu, jak
    również do przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych oraz wyprzedaży.
    Uprawnienie, o którym mowa nie ma wpływu na zamówienie złożone po dacie wejścia
    w życie zmiany ceny, akcji promocyjnej lub wyprzedaży.

§5 Płatności

  1. Klient powinien dokonać płatności za zamówiony Produkt w ciągu 24 godzin od momentu, w którym otrzymał e-mail z potwierdzeniem przyjęcia przez Sprzedawcę zamówienia.
  2. Brak płatności w terminie wskazanym w ust. 1 spowoduje anulowanie zamówienia i będzie rozumiane jako odstąpienie Klienta od umowy. O anulowaniu zamówienia Sprzedawca poinformuje Klienta za pośrednictwem Adresu elektronicznego.
  3. Ust. 1 i 2 niniejszego paragrafu nie mają zastosowania w przypadku dokonania płatności za pobraniem – to jest przy odbiorze Produktu.
  4. Klient może dokonać płatności za pośrednictwem:
    1. przelewu tradycyjnego – zapłata przed wysyłką Produktu (przedpłata). Po złożeniu Zamówienia Klient powinien przelać należność na rachunek bankowy Sklepu Internetowego. Realizacja Zamówienia następuje po zaksięgowaniu wpłaty Klienta na rachunku bankowym Sklepu Internetowego,
    2. elektronicznych systemów płatności: Przelewy24, PayU.pl,… – zapłata przed wysyłką Produktu (przedpłata),
    3. karty płatniczej poprzez BlueMedia S.A. Typy obsługiwanych kart płatniczych:Visa, Visa Electron, Maestro, MasterCard, MasterCard Electronic.
    4. szybkie przelewy (ePrzelewy): Płacę z inteligo (inteligo), mTransfer (mBank), Płacę z Orange (mBank), Przelew24 (Bank Zachodni WBK), Przelew z BPH (Bank BPH), Płacę z iPKO (PKO BP), Pekao24Przelew (Bank Pekao), Płacę z PeoPay (Bank Pekao), Płacę z Citi Handlowy (CitiBank Handlowy), PayWay Toyota Bank (Toyota Bank), Płać z BOŚ (Bank Ochrony Środowiska), Płacę z Alior Bankiem (Alior Bank), T-Mobile Usługi Bankowe (Alior Bank), Millennium – Płatności Internetowe (Bank Millennium), Płać z ING (ING Bank Śląski), Credit Agricole Bank Polska S.A., Eurobank płatność online (Euro Bank S.A.), db Transfer (Deutsche Bank Polska S.A.), iKO (PKO BP), Płać z Plus-Bank (Plus Bank S.A), Przelew Volkswagen Bank direct (Volkswagen Bank Polska S.A), Płacę z Idea Bank (Idea Bank S.A), e-transfer Pocztowy24 (Bank Pocztowy S.A), BLIK (Polski Standard Płatności sp. z o.o.),
  5. W przypadku płatności realizowanej przelewem tradycyjnym, na poleceniu przelewu należy umieścić w tytule przelewu: imię i nazwisko Klienta oraz numer zamówienia. Należność należy wpłacić na rachunek bankowy Sprzedawcy
  6. Za realizację płatności uznaje się zaksięgowanie środków na koncie Sprzedawcy.
  7. Sprzedawca lub operator systemu płatności elektronicznych poinformuje Klienta o zaksięgowaniu środków na koncie.

§6 Zasady realizacji zamówień

  1. Termin realizacji zamówienia przez Sprzedawcę wynosi trzy dni roboczych, nie dłużej
    jednak niż pięć dni od zaksięgowania środków na koncie Sprzedawcy.
  2. Sprzedawca informuje Klienta o przygotowaniu przesyłki i jej przekazaniu do firmy
    kurierskiej lub operatora pocztowego, poprzez wysłanie wiadomości na Adres
    elektroniczny Klienta, wskazany podczas realizacji zamówienia.
  3. Przekazanie Produktu Klientowi następuje:
  4. W siedzibie Sprzedawcy, po przedstawieniu przez Klienta numeru zamówienia.
  5. Wraz z Produktem Sprzedawca przekaże Klientowi wszelkie dostępne mu dokumenty
    z nim związane, takie jak np. gwarancja producenta, instrukcja obsługi, a także oryginał
    dowodu zakupu (fakturę VAT).
  6. W przypadku niemożności realizacji zamówienia przez Sprzedawcę poinformuje on
    o tym Klienta. Sprzedawca zwróci Klientowi niezwłocznie otrzymane od niego środki
    pieniężne, nie później niż w ciągu 14 dni roboczych.

§7 Odstąpienie od umowy, zwrot Towaru

  1. Klient ma prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny, w terminie do 14 dni od dnia otrzymania Produktu, na zasadach określonych w Ustawie o prawach konsumenta.
  2. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy sprzedaży wystarczy, aby Klient wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Klientowi prawa odstąpienia przed upływem 14-dniowego terminu, o którym mowa w ust. 1.
  3. W celu skorzystania z prawa odstąpienia od Umowy sprzedaży, Klient składa jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, z wykorzystaniem formularza zwrotu, stanowiącego załącznik nr 1 do Regulaminu.
  4. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży wymaga formy pisemnej i powinno być przesłane:
    1. Elektronicznie na adres e-mail Sprzedawcy: zamowienia@tanszawoda.pl lub
    2. Pocztą tradycyjną, na Adres siedziby Sprzedawcy.
  5. Produkt należy odesłać na Adres siedziby Sprzedawcy niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 7 dni od dnia, w którym Klient poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Klient odeśle rzecz przed upływem terminu 7 dni.
  6. Koszty odesłania Produktu, w związku z odstąpienie od umowy, ponosi Klient.
  7. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, Sprzedawca zwraca Klientowi otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia towaru do Klienta. Zwrot poniesionych przez Klienta kosztów przesyłki nastąpi do kwoty najtańszej oferowanej przez Sprzedawcę formy dostawy, chociażby Klient wybrał wcześniej inną, droższą.
  8. Zwrot płatności, o których mowa w ust. 7 nastąpi nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca otrzymał od Klienta zwracany Produkt.
  9. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności, o których mowa w ust. 7, do chwili dokonania przez Klienta zwrotu produktów, których dotyczy odstąpienie od umowy lub dostarczenia przez Klienta potwierdzenia, że produkty te odesłał.
  10. Zwrot należności zostanie dokonany na numer konta bankowego Klienta lub bezpośrednio na kartę płatniczą Klienta.
  11. Klient odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  12. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi, jeżeli zawarł on umowę w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej (jako Przedsiębiorca).
  13. Postanowienia zawarte w niniejszym paragrafie, dotyczące odstąpienia od umowy, stosuje się także do Przedsiębiorcy uprzywilejowanego.

§8 Reklamacje

  1. Obowiązkiem Sprzedawcy jest dostarczenie Klientowi zamówionego Produktu
    zgodnie z umową.
  2. Każdy Produkt kupiony w Sklepie internetowym www.tanszawoda.pl podlega
    reklamacji, w przypadku gdy Klient stwierdzi, że jest on niezgodny z umową,
    jeżeli ta niezgodność ujawni się w ciągu dwóch lat od wydania Produktu
    Klientowi.
  3. Klient może żądać naprawy reklamowanego Produktu bądź jego wymiany na
    nowy. W przypadku, gdy naprawa oraz wymiana Produktu okażą się
    nieskuteczne, Klient ma prawo do odstąpienia od umowy lub żądania obniżenia
    ceny reklamowanego Produktu.
  4. Reklamacje można złożyć zarówno na Adres elektroniczny Sprzedawcy jak i na Adres
    siedziby Sprzedawcy
  5. Podczas składania reklamacji, należy wskazać jej przyczyny oraz informacje niezbędne
    do zidentyfikowania zamówienia. W tym celu zaleca się skorzystanie z Formularza
    reklamacji, stanowiącego załącznik nr 2 do Regulaminu.
  6. Reklamowany Produkt należy odesłać na Adres siedziby Sprzedawcy.
    Sprzedawca zwróci koszty przesyłki reklamowanego Produktu, w przypadku
    uwzględnienia reklamacji i po uprzednim przesłaniu przez Klienta kopii/skanu
    dowodu zapłaty za przesyłkę.
  7. Rozpatrzenie reklamacji następuje niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 10
    dni roboczych. Po rozpatrzeniu reklamacji odpowiedź zostanie przesłana na Adres
    elektroniczny Klienta.
  8. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji, Klient otrzyma informację o
    przyczynach nieuznania reklamacji na adres e-mail widniejący w zamówieniu, a
    towar zostanie odesłany na adres, z którego została wysłana reklamacja.
  9. Postanowienia zawarte w niniejszym paragrafie, dotyczące odstąpienia od
    umowy, stosuje się także do Przedsiębiorcy uprzywilejowanego.
  10. Reklamacja nie przysługuje Klientowi, jeżeli zawarł on umowę w ramach
    prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej (jako Przedsiębiorca) i może
    on dochodzić roszczeń na zasadach wynikających z Kodeksu Cywilnego.

§9 Ochrona danych osobowych i newsletter

  1. Administratorem danych osobowych, przetwarzanych w związku z realizacją usług
    Sklepu internetowego jest Katarzyna Poznańska, Ul Słowiańska 99b, 32-085 Modlniczka, NIP:  5492284878.
  2. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych klientów
    znajdują się w https://boscabeauty.pl/privacy-policy/
  3. Sprzedawca prowadzi usługę biuletynu Newsletter, która ma na celu dostarczenie
    Klientowi informacji i produktach, promocjach.
  4. Korzystanie z usługi Newsletter jest dobrowolne i bezpłatne. Klient wyraża zgodę na
    otrzymywanie zamówionych informacji w formie Newsletteru, poprzez zaznaczenie
    stosownego pola.
  5. Klient może w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania wiadomości Newsletter,
    poprzez przesłanie do Sprzedawcy żądania, na Adres elektroniczny lub Adres siedziby,
    a także poprzez zaznaczenie stosowne pola pod otrzymaną wiadomością Newsletter.

§10 Postanowienia końcowe

  1. W sprawach nieunormowanych niniejszym Regulaminem, w stosunkach prawnych z
    Klientem, zastosowanie mają odpowiednie przepisy powszechnie obowiązującego
    prawa.
  2. Wszelkie odstępstwa od Regulaminu wymagają formy pisemnej pod rygorem
    nieważności.
  3. Sądem właściwym do rozstrzygnięcia sporu między Sprzedawcą i Klientem będzie
    sąd właściwy według siedziby Sprzedawcy.

Formularz zwrotu produktu znajduje się na samym dole załączonego pliku:

Koszyk0

Koszyk